Erkan Avcı Anadolu Teknik, Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Mezun ve Öğrenci Portalı
saat siparişi
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Giriş Türü:
 
Üyelik için tıklayın

Okulun değişen güvenlik politikası hakkında ne düşünüyorsunuz?
 İyi oldu  1490 oy %43
 Gereksizdi  529 oy %15
 Beğenmedim  1069 oy %31
 Fikrim yok  307 oy %9
Cemalettin Akçin
1986
İrfan Nosel
1992
Halil Petek
1999
Serkan Uzun
1992
Gürcan Çetin
2000
Ümit Çınar
1999
Mehmet Bağcı
1986
Fuat Pınarbaş
1988
Gökhan Çimen
1998
Burak Güldamlası
1998
Ebru İnce
2004
Ömer Şengöz
1992
Murat Kalkan
2000
Dilek Küçük
2003
Betul Arıs
1990
Yetkin Turan
1987
Aslı Aydın
2002
Sercan İnce
2005
Erkan Çelik
2006
Gökhan Tuncelli
1990

Sitede Kayıtlı Mezun: 408 kişi
Mezun Kayıt / Mezun Ara / Yıla Göre Sıralı Mezunlar
 Rehberlik Dökümanları
 İngilizce Ders
 Sınav Tarihleri
Altın Fiyatları
Sitede
Konuyu açan: EmaX XenoN
05.09.2007 23:56:17
Konu: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
Gerçekden istiyordum bu liseyi...sonunda oldu kayıtlarıda yapdırdık sayılır yani artık bu lisedeyim....

inşallah fazla zorlanmam arkadaş edinmekde :D biraz yabancılık çekerim gerçi ama nede olsa benim gibi bir sürü yeni kayıt olan öğrenci olacak...

neyseki uzun süredir okulun sitesini takip ediyorum gelişmelerden haberim var sanırım formalar değişmiş diye bi yazı okudum ama inşallah kötü değildir ilk seneden berbat formayla başlamayalım..

gerçi önemlide değil şu an için tek hedef şu liseyi güzelce bitirmek....

okul güzel gibi öğretmenlerde öyleyse bi problem yok....
bide benim gibi daha yeni bu liseye kayıt olan arkadaşlar varsa mesaja cevap yazsalarda azıcık konuşsak :D

herkese iyi akşamlar :D
teşekkürler.
rap benm adım
06.09.2007 11:21:22
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
ben liseye yeni baslamadm lise 2 yim .. de ,, nedir ya bu sizdeki ""arkadas bulamıycam"" korkusu ben tecrübeli görmüş geçirmiş biri olarak söliyim :) bence derslerine çok daha fazla önem wer . arkadaslarına dikkat etmende fayda war . çünkü liseden çıkanlara pek güvenilmiyo . benm karsıma ne adiler çıktı . pişman oldum onlarla konustuğum , arkadaslık ettiğim için . hiç bi zaman yeni tanıstığın bi insana , üstünden bi sene geçmeden önce kanka adı werme . ancak bi sene sonra tanıyabilirsin onu . hatta belki daha da uzun .. ya bi de kötü ya da iyi insan kendini belli eder saten hareketleriyle tavırlarıyla .. dediğim gibi sen önceliği derslere werirsen her zaman daha ii olur senin için . ya bi de sen kız mısn erkek mi ?
TheLastScream
06.09.2007 22:35:38
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
bnde ilk önce bu okulu ve gittiğim bolumu çok istiyodum ama şimdi hiçte öle değil:D
öfkeli kalabalık
07.09.2007 18:10:47
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
Tabi program yazmak knight kasmaktan zor geldi dimi:D
TheLastScream
07.09.2007 20:42:49
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
yokla ali ondan deil:D
WastingMyHate
08.09.2007 00:08:16
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
Ya kusara bakmayında ***mu var geliyorsunuz bu okula dafgadfga birde cok istiyormus fdagsdafasdf :D Gorucem beni seni yakında hahah
yacker
08.09.2007 03:07:06
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
bende yeni kayıt oldum adım yasin EmaX XenoN sende ismini söle belki aynı sınıfa düşeriz
EmaX XenoN
17.09.2007 16:35:47
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
ben 9e deyim ? yasin sen ?
+punk+gothic+
18.09.2007 00:52:17
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
böhüüüü bn olamadım ya yarın belli olcak!!
co$kun
19.09.2007 18:10:12
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
ben kayıt oldum pazartesi başlayacağım ama sınıf belli değil sadece numara verdiler :D
thor
20.09.2007 16:54:37
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
beyler ben de yeniyim ama benim bölüm farklı yerimden çok memnunum bilgisayar bölümünde 9atl sınıfındayım adım hakan
miqr0p
21.10.2007 15:36:45
Cevap: Merhaba Arkadaşlar...Aranızdayım :) Lise 1 e Yeni başlayan varsa buraya...
lastcream yeni nesil biraz ***** ya :SS:s
Sayfalar: | Geri
YANITLA - Üyelik Gerektirir!
Konu:
Cevap:
Forum Ana Sayfası
Erkanavcilisesi.com, Erkan Avcı EML'nin resmi web sitesi değildir. Okulun mezun ve öğrencilerinin internet ortamında iletişim kurması amacı ile yayında olan bu sitenin içeriği tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmuş olup, bu bilgilerin kullanımı ve yayınlanmasından kaynaklanan her türlü hukuki sorumluluk yazan şahıslara aittir.